Dålig uppdatering!

Måndagar är inte den bästa dagen för uppdatering. Hinner verkligen inte. Sorry för det vänner!

Kom för ett bra tag sen men har haft fullt upp i mitt egna lilla tempo. Satt och snacka ett tag med mamma efter att jag käkat, ringde några samtal ang. sommaren (!!) och sen hoppade jag direkt in i duschen, fräschade till mig lite extra och nu sitter jag här.

Inget speedtempo direkt men jag har varit effektiv för mycket den senaste tiden så jag orkar inte det längre. Skitsamma om jag inte går och lägger mig förrän sent ibland, eller sitter i soffan och gör ingenting i en kvart, eller två, känner jag. Vill göra det i MITT tempo och sen får det bli som det blir. Struntsamma. Orkar inte bry mig om tid längre. Om det liksom tar 20 min att cykla hem från stallet (det brukar ta 5) får det väl göra det. Orka bry sig om det känner jag. 

Haha vet inte vad det var bra för att skriva, men nu vet ni i alla fall vad jag känner :)


Om vi ska snacka Svante då. Inte helt hundra nöjd med passet. Han kändes lite ponnybusig, var han inte speciellt "på" på skänkeln och lite svårsvängd (usch det är så en ridskoleelev som ridit i någon månad säger..), med lite proffsigare ord skulle man säga att han inte var helt "loss". Men jag fick ändå några riktigt bra varv i slutet, han gjorde otroliga ökningar och några volter blev otroligt bra, så helt missnöjd är jag inte, men det skulle kunna vara bättre. Vi tar nya tag på fredag! Tror jag ska skippa att rida på dressyrbanan då och ta ett pass dressyr i skogen istället :)

Nu blev det ett långt inlägg känner jag. Allt i ett, men det får gå bra!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0