Det är ganska kort tid man lever om man tänker på länge man ska vara död.

Rätt irriterande mening. Blir liksom sur på den tidigt som jag gillar den. Haha men det finns ju liksom inget man kan göra åt att det är så. Ren fakta bara ju. Men jag tror ändå inte riktigt jag gillar personen som skrev den meningen ;)

Mamma har hjälpt mig med hemtentamen. Uppskattas verkligen!

Detta är nog första arbetet en lärare säger ger mig(/oss?) ett max antal sidor. Haha sitter och tänker på hur jag kan skriva så kortfattat som möjligt men ändå utvecklat. Att få plats med allt det vi ska ha med på fem sidor är inte lätt ska jag be att få tala om. Men det ska nog lösa sig :)

Jag har några tankar att skriva ner. Blir det lika bra i text som i mitt huvud (haha) åker det upp här på bloggen.

image description
Minnen <3

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0