Frisk eller inte?

Idag är en sån dag när man liksom är både frisk och sjuk på något sätt. Man är för frisk för att ligga i soffan, men för sjuk för att sticka ut och springa en runda (det är det jag helst av allt skulle vilja göra nu). Skulle det vara skola idag skulle jag ha stor beslutsångest om jag skulle gå dit, så det är väl tur att det inte är det ;)

Jag har i alla fall provcyklat min nya cykel, tog en tur på 20 min (jag är nog frisk då förresten, haha) och så har jag varit jätteduktig och rensat ogräs vid poolen och sopat. Haha känner mig duktig :)

Imorgon ska jag på bio med Emma & Linnea! Vi ska se The Lucky One, det kommer bli grymt :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0