Konfirmationspresent!

Det var EN present i förrgår som fick mig att gråta. En present av vännerna (Erika, Josse, Emma & Linnea) de absolut underbaraste vännerna man någonsin kan få (plus några till då ju)!

Man snackar om att man ska få personliga saker när man konfirmeras, jag önskade mig hörlurar men det fick jag ju inte, antagligen för att det klassas som för opersonligt ;) Istället fick jag halsband, vilket jag också önskade mig så jag klagar absolut inte! Men den tröjan slår alla de där halsbanden, DEN är personlig om något!





Förr övrigt mår jag rätt bra, i alla fall med en alvedon i kroppen ;) Men jag gissar på att jag har feber för jag svettas som en gris. Nästan i alla fall :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0