Nöjd och inte nöjd.

Just nu är jag både nöjd och inte nöjd (mamma visst var jag duktig som inte sa onöjd?!). Jag är nöjd för att jag sprungit fast jag inte ville och inte nöjd för att jag inte orkade mer än 20 min. Liksom jag har orkat så mycket mer än vad jag gör nu. För nästan exakt ett år sen sprang jag 8 km utan att vara helt dödslut efteråt och nu när det är dags att utmana sin kondition igen orkar jag knappt fyra?

Usch jag gillar verkligen inte att inse att man liksom blivit sämre på något. Men ja, det är bara att träna upp igen. Synd bara att jag aldrig kommer innan till på måndag då jag vill springa lika mycket som förra året.

Nu ska jag bada lite i poolen, njuta av att bara ha ett läxförhör och ett prov kvar för terminen och sen blir det god mat! :D


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0