Önska önska runt i ring, önska kostar ingenting.

Ligger här i scheslongen och önskar. Tänker inte säga vad det är jag önskar, det är hemligt, och det är inget jättestort egentligen, men just NU är det stora för mig. Ska sluta babbla nu.. :)

Jag och Noje cyklade tillsammans idag mellan kyrkorna. Hon tyckte nog det gick lite för fort, men hon var grym som kämpade så bra ;) Nu är jag som sagt hemma och har inte lyckats ta mig in i duschen än, men jag har ju inte bråttom så det är lugnt :)

Svenskaprovet gick förresten bra! Fick A så jag har inget att klaga på, supernöjd! Riktigt gött också att det var sista provet för terminen, bara en mattediagnos och ett läxförhör kvar nu, men det är ju inget som bedöms så det är chill :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0