Skype med Linnea!

Jag har köpt Justins nya låt Turn To You på Itunes och så ville Linnea höra så hör den via Skype :) Haha Noemie har också hört den därifrån. Smarta ungar vi är :)

Tycker den är riktigt fin! Den kommer garanterat dyka upp här i ett inlägg, måste bara hitta den på youtube i rätt version och helst med lyrics. Haha :)

Min nya cykel har förresten kommit! :D Riktigt nöjd med den! Snygg är den också ;) Ni får en bild på den imorgon med de andra konfirmationspresenterna för den är ju en konfirmationspresent.

Ska snart till kyrkan och träna med de andra. Sista övningen nu då.
Tänk om 24 timmar är jag konfirmerad nu. Rätt skum känsla på något sätt.




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0