Största problemet någonsin; Saker tar slut.

Nu har vi haft vår sista tisdagsträff med konfirmationen. Uuueeeee jag vill typ bara gråta. Haha. Vi hade i alla fall riktigt riktigt, riktigt roligt, har inte skrattat såhär mycket på evigheter, helt ärligt. Sjukt härligt gäng är vi och lördag kommer bli bäst. Ingen tvekan om den saken.

Usch jag ogillar verkligen alla saker som tar slut. Liksom de kom fram till att det är 17 vanliga dagar kvar till sommarlovet. Seriöst? SJUTTON?! Fyfan för saker med slut.
Visst, sommarlovet kommer bli grymt men ULLIS VILL INTE BÖRJA NIAN! HON VILL GÅ I ÅTTAN RESTEN AV LIVET TILLSAMMANS MED 8A OCH BLI KONFIRMERAD OM OCH OM IGEN.

Ni kommer aldrig någonsin kunna förstå hur mycket jag älskar allt jag gör och allt jag får vara med om så jag vet egentligen inte varför jag försöker förklara, men nu vet ni alla fall att ni aldrig kommer förstå.

Usch sicket deprimerande inlägg. Haha. Det är ju ändå 5 veckor kvar till sommarlovet (det finns inga lovdagar alla dagar är helt vanliga med 8A) och det är ju faktiskt typ 5 timmar kvar med konfirmationsgruppen. Nej det där hjälpte inte särskilt mycket.


Lättare sagt än gjort.
Trackback
RSS 2.0