Svar till Anonym

Loreen är asgrym och låten är bäst!!!
Mycket bättre än Boyfriend med Justin bieber.
Inget illa menat;) men Loreen är grym!!!:D

Haha håller inte riktigt med dig, Justin är bäst ;)
Kul att du kommenterar och skriv gärna namn nästa gång :) Kram!


Hejsan Hoppsan!

Idag är det ju IP-rundan! Haha tror det kommer gå helt ok ändå. Liksom känner det på mig. Det kommer ju inte gå lika bra som förra året, men 5 varv ska jag nog klara (förra året sprang jag 7).

IP-rundan är förresten en grej vi gör på idrotten varje år där vi "utmanar vår kondition". Ett varv är 1.2 km och sen får man välja att springa 4, 5 eller 7 varv. Tjejerna ska satsa på att springa varje varv på max 7 min, killarna får bara 6 min på sig. Så vet ni det också :)

Efter skolan ska jag till Svante! Träning precis som vanligt :)

Ha en bra dag och glöm inte att tjata på lärarna att ni vill sitta ute och jobba ;)


Såhär har jag sett ut en gång i tiden. Haha!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0