Svåra beslut..

Oj herregud så svårt jag har haft att välja kläder idag. Haha helt galet :)

Brukar vara rätt bra på att bara slänga på mig någonting och sen får det vara som det är men det blev visst så mycket svårare idag. Det gick verkligen inte idag, tur man har vänner då som hjälper en. Haha :)

Idag har vi i alla fall säkerhetsdag. Vi ska till Räddningstjänsten Syd och deras brandövningsplats hela dagen. Kul att det ska regna från 10 och framåt också ;) Hoppas att de på vädret har fel :) Emily och jag cyklar till och från skolan också eftersom vi slutar 40 min tidigare och bussarna hem går ändå vanlig tid. Duktiga tjejer :)

image description

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0