Tävlingsugen!

Jag tycker det är så roligt att tävla och är riktigt sugen på att anmäla mig till fler! Måste bara kolla med Matilda först så jag får och kan anmäla mig till dem :)

Känner att jag gjort tillräckligt på SOn idag så jag struntar i den nu. Borde verkligen göra fysik och biologi också. Vet det. Men jag orkar inte (och kommer aldrig göra), så jag struntar i det. Gör det imorgon. Kanske. Om det i alla fall hade varit roligt.

Nej nu klagade jag igen. Fy på mig! Ska sova snart så jag kommer upp imorgon. Var typ död imorse, får inte vara så imorgon.

Det kommer upp ett inlägg till ikväll. Har med Hello Kitty att göra.. Det ni! Kika in här lite senare ikväll :)


Bild från i helgen. Sisten kanske inte är den bästa, kolla på Svantisen istället :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0