Trött 24/7

Jag är verkligen trött hela tiden. Vaknar trött och förblir det redten av dagen. Tror det beror på vädret, det bara regnar och blåser och är KALLT. Usch! Man börjar ju tro att det är höst..

Linnea har gått hem och vi har prov imorgon i svensk språkhistoria så jag har tränat lite på det. Men ja, vi får väl se hur det går imorgon. Vi har också halv friluftsdag imorgon på eftermiddagen och eftersom jag älskar att cykla så valde jag cykling iår också. Hoppas på bra väder. Tror jag cyklar själv iår, beror på om Ida är frisk eller inte. Men det gör inget om jag cyklar själv, cyklade ju ändå ifrån kompisarna förra året då jag tyckte de cyklade för långsamt. Haha sån är jag :)

Nu ska jag i alla fall sova. Ha det!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0