You'll understand why I want you so desperately.

Hejsan! Tänkte bara svänga förbi och säga hej och uppdatera er lite.
 
Jag hoppas att ni har det bra, jag har det i alla fall! Jag klarade moppeprovet och är supernöjd med moppen. Dessutom har jag gått och kärat ner mig fem nya killar. Dom heter Louis, Harry, Zayn, Niall och Liam, ni kanske vet vem det är? ;) Louis är ju klart min favorit. Hela han är helt underbar! Så himla skön kille, skulle typ göra allt för att ha han i klassen. Snygg är han också, haha :) Men nej, Justin är inte glömt. Never ever att det händer.
 
De två närmsta veckorna har vi prao och om 13 dagar åker vi till USA! Sjukt härligt.
 
För övrigt har mina gymnasietankar börjat. Jag har verkligen ingen aning alls om någonting, men det blir nog bra ändå.
 
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM! @ulrikafridh
 
 
Louis Tomlinson och hängslen. Asså jag dör faktiskt lite. Alla de killarna klär sig sjuktligt fint. Vilken dröm om killarna på skolan kunde klä sig så! Haha shitpommes ;)
 
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0