Bara lite saker om mig.


- Jag stör mig på att alla vuxna tycker att de är gamla.
- Jag älskar känslan av att ta på nya korta strumpor.
- Jag tycker det är omöjligt att hålla vita byxor vita en hel dag. Det är omöjligt.
- Jag och familjen tar gulbil-leken på fullaste allvar.
- Jag älskar att ha äpplen i en potatissallad
- Jag grät en kväll för jag inte ville åka kollektivtrafik till skolan. Haha.
- Jag kollar i princip aldrig facebook längre.
 
För övrigt kan jag säga att jag, Elsa och mamma är med i Sydsvenskan idag :)
 

Kommentarer
Postat av: Ettan

Hej! Bra artikel i Sydis! Gul-bil leken är toppen. Jag är inte gammal, jag fick visa leg på Systemet i förra veckan ;). Och snälla Ulrika, du kan väl kolla in och gilla Annas dagis Valen Valle på Facebook. Tänk ett dagis som finns på Facebook! Värt ett besök bara för det! Och där kan du dessutom se vad Anna hittar på om dagarna.
KRAM!

2012-09-05 @ 14:17:06

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0