Björnbär in my <3

Detta satt inte helt fel i eftermiddags. Björnbär är rysligt gott och glass gör det inte mindre gott precis :)
 
Erika och jag plockade två såna här skålar fulla med björnbär, inga större problem att få ihop det. Här finns massor och de är rysligt goda!
 
För utom att Erika varit här och att jag varit hos henne har jag sprungit 6 km på 31 min! Stolt tjej? Oh ja! Sen har jag anmält mig till moppeprov till den första oktober! Egentligen ville jag ju göra det på min födelsedag men det fanns bara tider då vi springer skoljoggen och det kan jag faktiskt inte missa. Min sista skoljoggen ever liksom, då får faktiskt provet vänta tre dagar, även fast det är rätt surt ;)
 
Livet rullar på för övrigt.. Mycket kul händer i helgen... moppekurs båda dagarna, Elsa B och hennes familj kommer hit, vi ska hem till mormor och morfar och jag har mängder av läxor att göra. Men det ska nog lösa sig, det har det gjort alla andra helger så varför ska det inte göra det denna helgen?
 
Nu måste jag verkligen sova. Ladda batterierna.. Är irriterad mest hela tiden känner jag, men helgen ska bli bra. Bra humör, bra grejer och bra tajming! Det kör vi på :) 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0