Fotografering.

Idag ska typ alla på skolan fotas i en bild för att det tvunget ska vara framsidan på fotokatalogens. Haha, klart det kanske är en kul grej, men ändå liksom. Vi får se hur de lyckas få ihop bilden ;)
 
I eftermiddag ska  åå nu började Thought of you spela, nananana...jag vara med Linnea! Vi ska göra en liknande runda som jag gjorde i söndags, vi ska promenixa runt bland björnbärsbuskarna på cykelvägen. Skitgott och kul :)
Girl I'm in love with the thoooooooought of you not the things you do but the thought of you! Där snackar vi bra låtar, den låten tröttnar man aldrig på, seriöst.
 
Ni får ha en bra dag allihopa, min har i alla fall börjat än vad den gjorde igår, haha :)
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0