LOL

Jag har precis kolllat filmen LOL och den var väl bra. Den var i alla fall inte dålig så har ni inte sett tycker jag ni ska se den :)
 
Råkade köra min ena högtalare i golvet när jag hade skrivit "jag har precis" så den meningen vara nära på att sluta med "..pajat mina högtalare" istället, men pappa kom och räddade dem. Fatta vad glad jag blev när det kom ljud ur dom! Jag vet på riktigt inte vad jag skulle göra utan dom, jag hade brakat ihop fullständigt ;)
 
Nu ska jag läsa om Kolhydrater, Fetter och Proteiner och allt annat sånt, sockerarter, fettsyror, stärkelse, GI, Kolesterol.. You name it. Jag gissar på att jag måste läsa lite om Första Världskriget också, typ Skotten i Sarajevo och Svarta veckan och bla bla bla ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0