Min sista dag som fjortonåring.

Jag har gått min sista promenad som fjortonåring, borstat mina tänder sista gånger som fjortonåring, sett mina vänner sista gången som fjortonåring, snart kommer det bli sista gången jag går och lägger som fjortonåring.. När jag vaknar är jag 15. Haha rätt cool känsla ändå.
 
Det blir ingen "normal" födelsedag.. Skoljoggen ställer till det. Ingen kommer och sjunger för mig på morgonen, inga presenter (på morgonen) och ingen frukost på sängen på morgonen. Istället får jag sovmorgon (vi ska inte träffas förrän halv tio)! Najs det med faktiskt, firandet får vänta till kvällen :)
 
Det var någon lurig kompis som frågade anonymt här på bloggen vad jag önskar mig. Smart(a) kompisar jag har ;) Jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig...Typ ett helt vanligt vitt linne (haha) och örhängen som inte hänger..Iphoneskal också. Sen vet jag inte mer.. :)
 
Moppeprovet görs förresten på måndag för er som undrar.. Nu ska jag ladda inför skoljoggen imorgon, 6 km på 30 min jajamen! Haha.
 
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0