Skolarbeten.

Har suttit med svenskan nu hur länge som helst. Fyra olika texter ska vara inne på fredag och en i nästa vecka! Klar med de där fyra nu de ska bara renskrivas, men det gör jag på lektionerna i veckan. Den femte har jag inte ens börjat på.. Haha det är en bokrecension och jag vet inte ens vilken bok det ska handla om. Men det löser sig väl :) Everything is gonna be alright... - Justin Bieber.
 
Nu ska jag fortsätta med lite spanska, fysik, historia och så. Får se om jag hinner ut en sväng också innan vi sticker hem till mormor och morfar för att käka :)
 
Livet rullar på.. Full rulle hela tiden. Vet inte när jag tänkte "vad ska jag nu göra?" sist asså. Men det är kul :) Fast det blir tajt att hinna allt. Ingen tid för marginaler. Men är man så proffsig som jag behöver man inte det i vilket fall som helst ;) Skämt å sido.
 
Nu måste jag sätta fart!
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0