Yamaha Neos.

Igår ringde det på dörren och när jag öppnade stod Emily och hennes familj där! Ma & Pa hade bjudit hit dem på en överraskningsmiddag. Snacka om att jag blev förvånad! Josse och hennes familj var också bjudna men de kunde inte och Anna & Cecilia kikade förbi och var med när vi käkade! :D
 
Sen har jag fått min kära moppe nu. Jag har velat ha den länge och tjatat sönder ma & pa, och igår sa de att hade köpt den! Pappa och jag stack och hämtade den innan idag :)  Snacka om lycklig tjej! Jag är riktigt nöjd med den. Provet görs på måndag och jag har pluggat som bara den.
 
Det var väl mest det jag ville säga. Jag har en Yamaha Neos i världens finaste färg och är världens lyckligaste tjej.
Du dök upp i precis rätt stund brorsan. Snyggt.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0