Rättar mig själv lite :P

I Detta inlägget i det sista där om Svante och jag (kan man väl kalla det?) skrev jag att jag inte är i stallet för Svantes skull. Det är ju såklart fel! Jag är där jätte mycket för Svantes skull. Det jag menar är att att jag inte.. äe, jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag struntar i det x) Men bara så ni vet gör jag det jätte-super-duper-mega-mycket för Svantes skull. Jag älskar honom som in i bänken. (haha, kan man ens säga så?)

Hehe. "Som in i bänken" kan man väl inte säga? Eller? Var har jag fått det ifrån? Aja.
Godnatt!


Jag älskar denna "lille" häst vid namn Santana. Men det vet ni nog vid detta laget? ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0