Torsdag!

linnea om Stallet nästa!:
haha, vad ska jag göra för frisyr imorgon? ;D<3

Svar: Tycker du kan göra en fläta nerifrån, för det gillar jag att ha när det är idrott ;) Sen är ju alltid de i luggen fina :) Du är så duktig på att fläta! :D <3

Hejsan allihopa!

Jag och mamma kom hem från hemlisarna ganska sent, så jag orkade inte uppdatera då. Kröp direkt ner i sängen (A). När jag vaknade var jag också ganska trött, men nu är pigg och redo för en ny spännande skoldag som väntar på mig (och alla andra..)! :D Om det där sista stämmer? Vet inte. Men det är väl lärarnas dröm att alla elever tänker så ;)

Vid fem ungefär kommer Ettan (min moster) och hämtar mig med Anna & Cecilia :) Jag ska följa med när de rider :) Ska bli kulkul! Innan de kommer ska jag scrappa tre kort, räkna matte och käka. Så det ska jag väl hinna. Vi slutar 15.10 idag, men bussarna går inte förrän 15.40, så jag ska cykla idag :)

Vi ses!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0