Utkast: Sept. 3, 2011

Har käkat frukost nu och gjort mig iordning :)
Mamma och jag ska till Ica Maxi och köpa mat och snacks nu. Sen ska vi även köpa en present till Ellen, min kusin uppe i Allingsås som fyller år. Fast det gör vi nog inte på Maxi. Det får bli på Center Syd ;)

Det är kanske någon som kommer ihåg det där inlägget om att konfirmera sig? Annars kan ni läsa det här.
Men hursomhelst har de som håller i detta har kommit till skolan och sagt att alla, även vi från Hofterup/Ålstorp får åka till Berlin. Så vi ska disskutera det i helgen, och kanske att jag anmäler mig! :D Jag vill, jag vill, jag vill!
Anledningen till att jag kanske inte får/ska är att det krockar med så mycket annat. Själv kan jag tänka mig att skippa det, fast det tycker ju inte riktigt ma & pa. Men jag vill ju till Berlin!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0